2011. március 28., hétfő

Essence...mert szeretem :)



Az Essence termékekről csakis jókat tudok mondani.
 -A körömlakkok fantasztikusak, a rúzsai is jók.
 -Szemhéjpúderek terén van nagyon szépen pigmentált, de ugyanakkor van kevésbé jó is.
 -A 3-as korrektor szinte világhírű, nagyon sok blogon találkoztam már vele, szeretik a Bloggerinák :) 
-Az ecsetnek örülök a legjobban, mióta megvan napi szinten van használva. Biztosan nem megy nyugdíjba, még akkor sem ha most rendeltem egy másik pirosító ecsetet is. Nem csak pirosítóhoz lehet szerintem használni, simán fel lehet vele pakolni az arcra púdert is, de én még alapozóval is kipróbáltam jó volt ahhoz is. 
-Amit még kiemelnék az az ajaknövelő szájfény, kellemesen mentolos és tényleg nagyobbnak látszik tőle az ajkam. 

Hamarosan tesztelem a rúzsokat a szájfényt és természetesen mindent amit a képen láthattok!


Ti hogy álltok az Essence-el?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése