Video:
|
Új
fejezet nyílik a chloé illatok történetében.
l'eau
de chloé
a
2008-ban michel almairac (robertet) által megálmodott chloé parfüm rövid időn
belül került a klasszikus illatok elit sorába. az azonnal felismerhető, városi eleganciát
idéző rózsa illat most új értelmezésben jelenik meg, a szabadság megtestesítőjeként,
egyenesen a chloé rózsakertjéből. A híres parfümőr legfrissebb alkotása, a
l’eau de chloé magas koncentrációjú rózsavizet tartalmaz, mely kivételesen
friss érzését kölcsönzi az illatnak. Ez a harmatkönnyű, citrusos rózsaillat
olyan, mintha tiszta oxigén buborékok törnének fel belőle. Kifinomult aroma,
mely a nyár édeskés, jéghideg limonádéit idézi. határozott és elegáns, légies
és könnyed, a rózsa pedig érzéki nyomot hagy a bőrön. Lassan bontakozik ki a pacsuli,
a luxus illat tökéletes megkoronázásaként.
A jellegzetes csomagolás:
Hűségesen
az ikonikussá vált formához, a l’eau de chloé pafüm megtartja a fényűző
üvegkocka tiszta vonalait. Az elmaradhatatlan masni, mely most világoszöld
árnyalatban tündököl, a illat tavaszi frissességét tükrözi. Ánizs színű doboza
játékos kifinomultsággal érzékelteti az illatra jellemző zöld jegyeket.
Az
ártatlanság buborékjai
Mint
maga a szabadszellemű illat, a l'eau de chloé reklámkampánya – egy mario
sorrenti által készített film, valamint camilla akrans képei – ezt a könnyed
nőiességet örökíti meg. Távol a város korlátaitól, camille rowe-pourcheresse
elszökik a természetbe. Szabad, őszinte pillanat. örömteli spontaneitás. Pillekönnyű érzés. Napsütötte szépség, egyszerre tiszta
és tökéletes.
Bevezetés
időpontja: 2012 február
Terméksor:
Edt
30 ml javasolt fogyasztói ár: 11900.-Ft
Edt
50 ml javasolt fogyasztói ár: 15900.-Ft
Edt
100 ml javasolt fogyasztói ár: 21700.-Ft
Testápoló
200 ml, javasolt fogyasztói ár: 8900.-Ft
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése