2011. szeptember 23., péntek

Minden egyben :)

Sziasztok!
Tudom, tudom elég régen írtam már, és higgyétek el én sem így akartam, de az idő (hiánya) nagy úr. Igyekeztem most összeszedni azokat a dolgokat amiket nemrégen vásároltam. És egy fontos hír: a nyíregyházi Rossmannban 300 Ft-ra vannak leértékelve a Catrice limitált termékei (a pillangósak :) ). Szintén ugyanitt az Essence Holographic termékek is 300 Ft-ok kivéve az olajat ami 500-600 Ft. Nem fogott meg semmi annyira a Holo kollekcióban úgyhogy nem volt nehéz otthagyni az Essence akciós pultot! :) Nos lássuk a termékeket amiket mostanában összegyűjtöttem:



   
Nos azt hiszem ennyi :) 
Miről látnátok szívesen tesztet?

5 megjegyzés:

  1. Jujj az a "Mac" HelloKitty-s ecsetkészlet az milyen? Írnál róla pár dolgot, tömöttek-e, puhik-e, büdi-e (ez de hülye szó.:) )? Néztem már én is, de ez nem eredeti ugye? Azért jó?

    VálaszTörlés
  2. A Hello Kitty ecsetkészlet nekem is megvan! Írtam is róluk. Szerintem nagyon jók! :)

    VálaszTörlés
  3. nekem is meg van az ecsetkészlet :) és imádom :)

    VálaszTörlés
  4. A 4. képen az a fülbevaló nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  5. A bambuszos készlet érdekelne, tudnál róla írni?

    VálaszTörlés