2011. december 12., hétfő

Haul!

Az ünnepekre megajándékoztam magam egy kis csomaggal :) Nagyon jó akciók voltak az Avonnál, így nem tudtam kihagyni :) Vettem a kisfiamnak egy sampont és egy habfürdőt is, nagyon tetszik Neki :) Egyre jobban kezdem megszeretni az Avont, a kezdeti nehézségek ellenére. Nem hiába láthattok egyre több Avon terméket nálam! Még alig ért véget a 16-os kampány, de már megrendeltem a következő katalógusból 1-2 dolgot!


Ha érdekel miket vásároltam olvass tovább :)




Nagyon megtetszett ez a neszeszer, úgyhogy úgy döntöttem megrendelem a Solutions Winter arcápolási családot, amihez ez a táska volt az ajándék! Nagyon sok minden belefér, szerintem praktikus! :) A színe nem a szívem csücske (nem vagyok valami nagy kék fan sőt! :D) A mintája tetszik szeretem a kesze-kusza mintákat!
Mint említettem nem csak magamra gondoltam, szerettem volna a kisfiamat is megajándékozni! Tetszik Neki nagyon, főleg hogy a habfürdő sötétkék színű és hihetetlenül illatos mind a kettő! A sampon könnyen kiöblíthető és nem csípi a szemét sem :) Üzeni a lányoknak hogy próbáljátok ki Ti is :D (Most is itt ül és nézi ahogy írok, kommentálja a képeket :) )


Nem Avon de ide fényképeztem az Essence Vampire's Love parfümjét is,  Páromtól kaptam és nagyon szeretem! Ez az egy dolog mozgatott meg az egész kollekcióból! (megjegyzem mostanában nem nagyon fog meg az Essence, nem úgy mint a Catrice!)


Az Incandessens parfüm pedig évek óta nagy kedvencem, most jó áron meg tudtam venni, így nem lehetett kihagyni! 50 ml-s mind a kettő parfüm.
Nem bántam meg hogy megrendeltem ezt a szettet, egytől egyig a kedvenceim! Minden reggel és este használom a tisztítót, nagyon jó, azt a sminket is eltávolítja könnyedén amit a sminklemosó esetleg nem tud. Tisztítás után a napszaknak megfelelő krémmel hidratálom az arcomat. Amiket a krémekről el tudok mondani: könnyűek, könnyen felszívódnak, kellemes az illatuk, egész nap érzem a hidratáló hatásukat és tetszik a csomagolásuk! Örülök hogy ezt választottam és nem a zöld változatot, csak sajnálni fogom ha elfog. Mivel ugye ez csak télen rendelhető! Sebaj ha ez bekövetkezik szétnézek a többi Solution termék között!
Végül de nem utolsó sorban 2 ékszer és egy alapozó! Az ékszerek szerepelni fognak a novemberi kedvencek között, úgyhogy nem fényképeztem őket, az alapozóról pedig szeretnék írni egy önálló bejegyzést, de azt elárulom hogy teljesen szerelem, biztosan nem ez lesz az utolsó darab belőle!


A napokban megérkezett a NYC körömlakkom és ma vettem egy NYC kompakt púdert, ezekról is lesz külön bejegyzés!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése