2012. február 21., kedd

Sunfleur Zsályás arcradír- TESZT

Az előző bejegyzésben már olvashattátok a cég történetét, így ebben a bejegyzésben csak magáról a termékről fogok írni. De ha bármi kérdés van ezzel kapcsolatban, írjatok nyugodtan! :)

Alapvetően jó kedvel fogtam hozzá ennek a terméknek a teszteléséhez is, gondoltam ha a krém ennyire tetszett, ezzel sem lesz baj. Ez részben igaz, tetszik ez az arcradír, de úgy gondolom hogy használni kell mellé egy erősebben radírozó radírt is.

Amit a Sunfleur ír a radírról:


A gyulladásgátló, adsztringens (pórusösszehúzó) hatású növényi hatóanyagok táplálják, nyugtatják, hidratálják az arcbőrt, javítják a bőr felszíni szerkezetét, segítenek eltávolítani az elhalt hámréteget. 

Külsejét tekintve a termék nagyon szép, kimondottan tetszik ez a szín és a minták rajta. Nagyon praktikus az adagolófeje, és ki lehet vele nyomni éppen csak annyit amennyit szeretnénk használni. Én általában nem használok el egyszerre egy egész pumpányit, de ez is bővel elég. Illata enyhén zsályás, kellemes. Maga a krém fehér és sűrű, kicsit nehezebben kenhető, de nem kell vele nagyon megdolgozni. A krémben apró zsálya virágzat van, ez adja meg az enyhe radírozó hatást. Rá van írva hogy 20-30 percig rajta kell hagyni az arcon és aztán ledörzsölni. Én is így szoktam használni, jelentem bevált :). A tubusban 75 ml kém található, szerintem sokáig elég lesz. Ára olyan 800-900 Ft körül van, szintén a Rossmann és a Douglas üzletekben kell keresni. Lentebb, a képek alatt a vélemény:

Amit én tapasztaltam hogy tényleg gyulladás gátló hatású, pórusösszehúzó hatását is látom az orromon (csak ott tágabbak a pórusok az  arcomon). Puhább lesz az arcom a használata után. Hidratáló hatásával sincs baj, egyedül a radírozó funkcióját nem látja el rendesen. Vagyis lehet csak én vagyok kicsit erősebb radírozó hatáshoz szokva, a krémben található szárított zsálya virágok nem ilyenek. Inkább olyan kellemes érzés fog el miközben használom a radírt, nagyon finom vele átmasszírozni az arcot. Kb. 2-3 naponta használom és egyszer egy héten a Lancome arcradíromat. Látom a különbséget mióta a zsályásat is használom, sokkal puhább és egészségesebben néz ki a bőröm. Összességében 5/4,5 pontot adnék neki, de csakis miatt hogy nem radíroz annyira mint a másik arcradírom. Valószínűleg ha elfogy kipróbálok egy másik Sunfleur arcradírt, ami kicsit jobban radíroz, de aki ilyen gyengébb hatásra vágyik annak meleg szívvel ajánlom :)

 Az hogy a Sunfleur Kft.-től kaptam a termékeket nem befolyásolja a véleményem, minden tesztnél az őszinte véleményemet osztom meg Veletek.


1 megjegyzés:

  1. As claimed by Stanford Medical, It is indeed the SINGLE reason this country's women get to live 10 years longer and weigh 42 lbs lighter than we do.

    (And actually, it has absoloutely NOTHING to do with genetics or some secret diet and EVERYTHING to "how" they are eating.)

    BTW, I said "HOW", and not "WHAT"...

    Tap on this link to determine if this brief questionnaire can help you release your true weight loss potential

    VálaszTörlés