2011. április 27., szerda

1 hét Pesten :)

Sajnos az előző héten nem tudtam posztolni, de igyekszem bepótolni a lemaradást. Egy kisebb haul-al kezdeném, amiket elsősorban Pesten vásároltam. Kicsi csalódás ért mikor bementem a H&M-be, kicsit jobban felszereltnek gondoltam ékszerek terén. Vagy legalábbis két színkombinációt vártam volna el, mert volt egy gyönyörű nyaklánc ami nagyon tetszett. Egyetlen hibája az arany színe :( Mindenből volt szinte arany-ezüst változat abból az egyből nem. Nos nem baj hamarosan úgyis visszatérek a Max Factor miatt akkor jobban szétnézek. A New Yorker is hatalmas csalódás volt, nekem kifejezetten nem tetszettek az ékszerek pedig ott is kinéztem magamnak egy nyaláncot, de se híre se hamva nem volt... 


Nade lássuk a zsákmányokat:


 
Az első dolog amit bemutatnék ez a gyönyörű hatalmas neszeszer. Szerelem volt első látásra gyönyörő színe miatt és azért mert olyan visszafogott és nőies.




A belseje is annyira szép és elegáns. És a legszebb az ára: 200 Ft-ot fizettem érte. Bár a 10X-esét is kifizettem volna, de szerencsém volt :)




Ezt a képet azért csináltam hogy lássátok mennyi hely is van benne. Elég sok mindent beletettem és még kb. ugyanannyi belefér. Ha esetleg a benne látottak valamelyikéről érdekelne teszt szóljatok nyugodtan, megcsinálom. :)



Ez már az Avon részleg, rendeltem egy pár rúzsmintát. Nagyon szép színe van mindnek és 3-at nagy mérteben is meg fogok rendelni. Nem tudom ti hogy vagytok vele de nekem nagyon bejött az arany kollekció, egyedül talán a sötétebb árnyalatok nem. Azok is szépek de nem nekem valók :) Az alapozó minta pedig az új ásványi alapozóé, sajnos igazából egyik sem passzol tökéletesen az arcszínemhez. A legközelebbi talán a Creamy árnyalat.



A parfüm valami isteni, legalábbis nekem. Imádom az édes vaniliás illatokat gyümölccsel fűszerezve és ez pont olyan. Nagyon jó áron volt, azt hiszem 1600-1700 Ft között ha rendeltél még valamit hozzá. Az arckrémet választottam, mert sok jót olvastam róla. Nagyon jó szépen és gyorsan beszívódik a bőrömbe és kellemes az illata. Az arcpermet pedig nyáron kötelező darab :) Az eper illatút választottam, mert a többi nem fogott meg annyira.





És végül ez a gyűrű szett a H&M-ből. Volt arany verzióban is de nekem az kimerítette a giccs fogalmát :S. Ez viszont tetszett így gyorsan meg is vásároltam. 2 db volt összesen míg az aranyból vagy 10. Szerintem erről már lehet következtetni valamire :D


Vettem még egy NYC szem/szemöldök ceruzát fekete színben és egy Essence körömlakklemosót ami hihetetlenül jó :) Az illata vanilia és kókusz. Le volt értékelve a Rossmann-ban így nem lehetett otthagyni. Ezekról nem készítettem fotót, a ceruzáról hamarosan érkezik teszt! :)

3 megjegyzés:

  1. A parfüm az tényleg nagyon finom illatú, én is éreztem már azt a csodás illatot, bár nekem sajnos nincs meg, de ismerem :) És a gyűrűk is szépen mutatnak, főleg az ami a kisujjadon van szerintem. Jó ízlés :)

    VálaszTörlés
  2. gyonyoruek a gyuruk imadom...es a tesztruzsokat hogy rendelet

    VálaszTörlés
  3. DreamGirl19: köszönöm nagyon kedves vagy.

    Andi: Általában meg lehet találni az interneten ha beírod a keresöbe hogy avon minta 2011\6.

    VálaszTörlés