2011. november 13., vasárnap

10 legkedveltebb termékem Októberben

Lassan itt az új havi kedvences bejegyzést, de úgy gondoltam nem szabad kihagynom az Októbert sem, mert ez a kedvenc hónapom. Október 15-én lettem 20 éves, talán a szülinapom miatt ez a kedvenc hónapom :) Lesznek újdonságok, de olyan termékek is amikkel már találkoztatok itt a Blogon.


Akit érdekel a havi kedvences posztom, az olvasson tovább :)
Ez a hónap átmenet számomra az ősz és a tél között, ezért reflektorfénybe kerülnek az arcápolási termékek. 2 olyan dolgot is be fogok mutatni amit rettenetesen megszerettem, és biztosan újra fogom vásárolni. De lássuk miről is lesz most szó:

Ezek a termékek nagy segítségemre voltak ebben a hónapban, őket használtam a legtöbbször:
1. Olay total effect arckrém
2. Rival de Loop kétfázisú szemfestéklemosó
3. Avon Calming Effect alapozó (Ivory)
4. Avon rúzs (Latte)
5. Oriflame Verry Me arcfény nagyon kellemes barack illattal
6. Mac Hello Kitty ecsetkészlet Duo Fiber ecset (mindenre használtam pirosításra, alapozásra, púderezéshez)
7. Lovely selyemfényű duo szemhéjpúder
8. Lovely 3-as szemhálypúder (lilás paletta)
9. Astor liquid kiss szájfény
10. Miss Rose krémes pirosító (02)
És végül a minták:
Szerintetek hasznosak ezek a jellegű posztok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése