2011. november 10., csütörtök

Az én arcápolási rutinom

Hamarosan itt a tél, ezért most különösen oda kell figyelnünk bőrünk hidratálására! Biztosan mindenkinek meg van a maga kis rutinja, én most az enyémet szeretném Veletek megosztani :)

Igyekszem minden nap rendesen ápolni a bőrömet, de sajnos nálam is előfordul (ha nagyon sietek), hogy elfelejtem reggel bekenni az arcom. Ez azért is előfordul, mert nem minden nap használok alapozót, és ugye tudjuk hogy alapozás előtt érdemes hidratálni a bőrünket. Így szebben fog rajtunk mutatni az alapozó :) Tehát lányok hidratálásra fel!

Most bemutatom Nektek mit használok mostanság!


Amit fontosnak tartok az az arcradír! Ebből igyekszem mindíg a legjobbat kiválasztani, és még mindig azt a radírt használom amit Blogírás elején is bemutattam! Ez egy Lancome márkájú készítmény, én nagyon szeretem, teljesen meg vagyok elégedve vele. Mondjuk azt hozzá kell tennem, nincs túl sok probléma a bőrömmel így szinte mindegy hogy mit használok! (ezért hálát is adok gyorsan)
Nagyon szeretem az Avon arcpermetemet is, néha ha nincs kedvem kenegetni, csak előveszem 1-2 fújás az orcára és kész is ;)
Térjünk rá az arckrémre! Kb. 1,5 hónapja kaptam egy Olay márkájú arckrémet a Primőr Kft.-től (amiért nagyon hálás vagyok, és hamarosan írok bővebben is róla, csak  szeretném először elhasználni). Azt kell hogy mondjam, ez egy nagyon jó arckrém! Mindent tud, amit elvárnék egy arckrémtől: gyorsan beszívódik, kellemes illatú, nem hagy olajos-ragacsos érzést a bőrön és ami a legfontosabb nagyszerűen hidratál! Na de pszt!... nem lövöm le ennyire a poént :)
Este pedig a Garnier mélytisztítóval átmegyek a bőrömön, így biztos vagyok benne, hogy tiszta pofival fekszem le!
Nemrégen megrendeltem a 16-os Avon katalógusból a Solutions Winter téli arcápoló szettet már alig várom hogy megérkezzen, eddig sok jót hallottam róla! Rendeltem még egy jó pár dolgot, úgyhogy lesz teszt bőven :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése