2012. március 3., szombat

A nyertes nem más..

Sziasztok! Bocsánat hogy csak ma hirdetem ki a nyertes nevét, de baj volt a géppel, nem megy rajta a Word így kénytelen voltam egy papírra leírni a neveket és random.org segítségével kiválasztani a nyertest, aki nem más mint:

Red Tendril

Gratulálok, írtam neked e-mailt, egy heted van rá hogy válaszolj, mert sajnos ha nem jelentkezel újra kell sorsolnom a nyereményt!


Lányok ne csüggedjetek, hamarosan lesz szülinapi játék, már tegnap be is vásároltam rá a Douglas-ban :)

1 megjegyzés:

  1. Абрам Александр üzletember vagyok, aki képes volt újjáéledni haldokló favágó üzletét egy Isten segítségével, akit Benjamin Lee, a hitelkonzultánsnak hívtak. Jekatyerinburgban vagyok Екатеринбург. Nos, vállalkozást akar próbálni, rendezni az adósságát, kibővíteni a meglévőt, pénzre van szüksége az áruk vásárlásához. Problémái vannak a jó hitelkeret biztosításával, szeretném, ha tudnád, hogy Benjamin úr látni fog téged. Ez a megfelelő hely az összes pénzügyi problémájának megoldására, mert élő bizonyság vagyok, és ezt nem tudom csak megtartani magamnak, amikor mások pénzügyi utat keresnek. Szeretném, ha mind kapcsolatba lépne ezzel az Isten által küldött hitelezővel. a többi részben leírtak felhasználásával e nagyszerű lehetőség részese lehet. E-mail: lfdsloans@outlook.com Vagy a WhatsApp / Szöveg + 1-989-394-3740.

    VálaszTörlés