2012. március 3., szombat

Soliteint színezett hidratáló krém- TESZT

Nagyából egy időben érkezett meg ez a krém a Sunfleur termékekkel, így őt is több mint egy hónapja használom. Minden napos kedvencemmé vált, tényleg olyan jó mint amiket különböző fórumokon olvastam róla :)

Ha érdekel a teszt katt :)
Ismerkedjünk meg először a céggel:

Soliteint Kozmetikai Kft. nagy hagyományokkal rendelkező, magyar tulajdonú kozmetikai gyár, mely Fóton található.
Magyarországon a Soliteint Kft. a multinacionális cégek jelentős kozmetikum-beszállítója. Főbb partnereink: Tesco, Rossmann, Penny Market, közvetve szállítunk az Auchan, dm drogerie markt, valamint a CBA hálózatokba. Ezeken kívül sok magyar gyógyszertárban és drogériában kaphatóak a SOLITEINT termékek. A magas minőségi elvárások teljesítése miatt több cég választott minket saját márkás termékei gyártójának.
Exportálunk Európa több országába, az Egyesült Államokba és Szingapúrba. Főbb készítményeink: arckrémek, szemkörnyéki ápoló krémek, gélek, arctisztítók, testápolók, kézkrémek, púderek, after shave-ek, tusfürdők, de bérmunkában gyártunk még samponokat, golyós dezodorokat, folyékony szappanokat is.
 Cégünk a MINŐSÉG megtartását, sőt, továbbfejlesztését tartja elsődleges céljának. Termékeink a legkorszerűbb alapanyagokból készülnek és széles választékuk miatt minden korosztály megtalálja a bőrének megfelelő készítményt.

Miután felkerestem a céget, nagyon készségesek voltak velem, és a termék villám gyorsan meg is érkezett. Nagyon vártam már mert  tényleg annyi jót olvastam róla, hogy teljesen meghozták hozzá a kedvem.




Mint a nevéből is kiderül ez egy arctónusjavító hidratálókrém. Mivel ilyenem még sohasem volt, nem tudtam mire számíthatok. Mikor kibontottam (le volt zárva a teteje ez plusz pont) egyből nyomtam egy picit a kezemre. Nekem az illata egy picit erős, nem szeretem az ennyire erősen illatosított kozmetikumokat. Könnyen lehet használni, gyorsan beszívódik és teljesen természetes a hatása. Nem olyan mint egy alapozó, lehet hogy az üvegben úgy látszik de nem :) Nincs nagy fedése de valóban javít az arcbőrön. Én úgy szoktam használni hogy felkenem ezt várok pár percet és ezután jöhet rá az alapozó. Szebb lesz az eredmény ha erre kenem föl az alapozót. Nekem nagyon tetszik ez a termék, szinte minden nap használom, mert látom hogy tényleg szebbé és frissebbé teszi az arcomat. Összességen én 5/5 pontot adnék neki, abszolút kihagyhatatlan terméknek tartom. Bevezetettetném minden háztartásba :) Picit talán az illata lehetne másabb (nem ennyire erős), de ez tényleg csak egy kis apróság :)

70 ml hidratálót kapunk 900-1000 Ft-ért, de nagyon sokáig elég, nekem még jóval több mint a fele megvan, pedig napi szinten használom :) Beszerezhetőségét fent említettem.


Aki használ ilyen terméket, mennyire vagy vele megelégedve?



4 megjegyzés:

  1. Magában mennyire fed? Elég lenne csak a krém alapozó nélkül? Meg persze púder, korrektor ha szükséges :)

    VálaszTörlés
  2. Önmagában szinte egyáltalán nincs fedése, inkább úgy mondanám szebbé teszi az arcot alapozás előtt. De púderrel (színezett)én is szoktam használni, úgy ad egy kis színt az arcnak, de túl nagy fedésre ebben az esetben se lehet számítani :)

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Szia nem tudok a blogomra rálépni valaki eltörölte vagy nem tudom mii segítséééég :(

    VálaszTörlés