2011. május 16., hétfő

Avon 24k Gold ajakrúzs

Egyenlőre csak mintákat rendeltem belőle, de annyira tetszik az összes árnyalat hogy 1-2 darabot megrendelek nagy méretben is. Első benyomások: nagyon puha jól kenődik, pici illata is van, de ez jellemző az Avon rúzsokra. Lehet hogy csak nálam van így, de nekem picit szárította az ajkaimat. Kipróbáltam úgy, hogy felvitel előtt hidratáltam, ezután már sokkal jobb lett az eredmény. Tartósságáról annyit hogy 4 órán át nekem szépen fennmaradt, és szép egyenletesen kopott. Az evés-ivást annyira nem szereti, de én általában előtte mindig letörlöm a rúzst, nem szeretem ha morzsás lesz :) Összességében tudom ajánlani  nekem nagyon tetszik az arany csillogása, egyáltalán nem tolakodó. Szépen pigmentált az összes árnyalat amit kipróbáltam. Az ára a 8-as katalógusban 1599 Ft és a teljes méret 3,6 g-os.


Napfényben, vaku nélkül
Szobafényben, vakuval


Ti próbáltátok már ezt a fajta rúzst, és ha igen mi a tapasztalatok róla? :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése