2011. május 14., szombat

Az év Bloggerinája



Már biztosan sokan tudjátok, hogy nemrégen elindult a Max Factor Az év Bloggerinája versenye. Nagyon jól összeválogatták a versenyzőket, a beauty bloggerek színe java versenyzik a címért :) Nagy megtiszteltetés volt, hogy rám is gondolt a Max Factor amit nagyon szépen köszönök :) Nem gondoltam volna hogy én is bekerülök a mezőnybe hiszen csak márciusban kezdtem el a blog írását. De ha már bekerültem megragadnám az alkalmat a szavazók toborzására, hiszen ha szavazol Te is jól járhatsz. Ennek két oka is van: a szavazók között is kisorsolnak egy nagyobb ajándékcsomagot és úgy gondoltam hogy ha esetlegesen én nyernék fölajánlok valamit egy szerencsés rám szavazónak.


Hogy mit is kell pontosan tenni?


Maga a játék a Facebook-on található, itt szavazhattok az általatok kedvelt Blogra. 


Ha úgy döntötök hogy rám voksoltok akkor a következőt kell tenni:


Rákattintasz a következő linkre: http://www.facebook.com/MaxFactorHungary?sk=app_171198482935848 
és kiválasztod a blogom  (Minden ami fontos lehet egy lány életében).


Minden nap egyszer lehet szavazni.


Nagyon megköszönöm ha rám szavaztok, bár már így is nagyon hálás vagyok a közel 100 követőmnek :)


(Már csak 4 rendszeres olvasó hiányzik és vége a Sigma-s nyereményjátékomnak :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése