2011. május 23., hétfő

Hétvégi Haul

Sajnos lebetegedtem így a smink szóba sem jöhet :( Ehelyett bemutatom a termékeket amiket hétvégén vásároltam. Úgy döntöttem egy ideig most nem veszek sminkterméket (persze ha valami nagyon jó áron van akkor kivételt teszek :) ), ezért csak testápolási dolgokat vettem szinte. Szinte minden teljes áron volt, de egytől egyig megérték az árukat.




1. Ebelin 150 db-os törlőkendő 599 Ft,-


A legtöbb Beauty blogon találkoztam már ezzel a termékkel, olvastam róla hideget-meleget. Azt kell hogy mondjam, nekem bevált. Amire én használni akarom, arra tökéletesen megfelel. Elég nedves, viszont vékony így több db is kell belőle egy komplett smink letörléséhez. 150 db-os, az illata kellemes és szerintem ennyi pénzt megér. Mondjuk azt is hozzá kell tennem, hogy jobbak a 20-25 db-os Balea törlőkendők. Már csak azért is mert könnyebben szállíthatóak, elférnek a táskában.
5/4


2. Fruisse Punch Peach Soft Cream 389 Ft,-


Ez a termék fél áron volt a Rossmann-ban, így gondoltam kipróbálom. Először a vőlegényemnek szántam, Ő gyógymasszőr és gondoltam jó lesz Neki a masszírozásra, de mint kiderült arra nem jó. Nem elég zsíros, pikk-pakk beissza a bőr úgyhogy ő lesz a tökéletes testkrémem. Jojoba és mandulaolaj kivonatot tartalmaz és nagyon kellemes barack illata van.
5/5


3. Rival de Loop golyós szemkörnyékápoló 999 Ft,-


Szükségem volt egy szemkörnyékápolóra, de nem akartam rá sokat költeni mert tudom hogy nem tesz csodákat. A Garnier szerintem a maga 2500 Ft-jával drága ezért kicsit jobban szétnéztem a drogériás márkák között. Ezt találtam és gondoltam megér egy próbát. Szintelen szagtalan folyadék van benne, már használom két napja és látok némi változást. Mint említettem tudom hogy egyik sem tesz csodát, de úgy érzem mégis szükségem van rá. Az egyetlen és hatalmas hátránya, hogy a benne lévő golyó nem fém, csak sima műanyag. Így oda a kellemes hűsítő érzés. Kivéve ha betesszük a hűtőbe. :)
5/4


4.Eveleine SOS pattanásra való szer 799 Ft,-


Teljes véletlenségből vettem meg, nem volt rá szükségem, hála az égnek nem vagyok az a pattanásos fajta. Viszont tegnap reggel kijött egy a homlokomon, és ha már van egy ilyenem bekentem vele. Azt kell mondjam hogy hatásos. Ma már alig látszik, pedig tegnap kemény volt és csúnya piros. Ajánlani tudom, ha valaki pattanásos bőrrel küszködik!
5/5


Ennyit vásároltam a hétvégén. Ti mit szoktatok vásárolni a drogériákban?

2 megjegyzés: