2011. június 29., szerda

Lora zsákmány

Tegnap összetalálkoztam az eurós boltban ezzel a márkával és gondoltam veszek 1-2 darabot belőle, ennyi pénzért még ha rossz is nem kár. De nem hogy rossz, inkább nagyon jó. A körömlakknak nagyon szép színe van, 1 rétegben is szépen fed, a korrektor pedig pozitív csalódás. Kellemes illata van, engem a virágokra emlékeztet. A fedése olyan közepes, nem tartom egy erős fedésű korrektornak. Inkább a kisebb bőrhibák elfedésére ajánlanám. Annyira megtetszettek, hogy nemsokára kisorsolok majd köztetek a vásárolt termékekből. Az már biztos hogy több nyertes lesz, de egyenlőre ennyit árulnék el a játékról.




Hamarosan jön róluk teszt!

5 megjegyzés:

  1. Kis mennyiségben én már próbáltam szemhéjra, mint szemhéjalapozó az állaga miatt, hátha..és nekem bevált. Bár nem nagyon szoktam úgy használni. Meg rúzsként is használtam. Multifunkcionális:D:D Korrektornak még sosem használtam mondjduk..:D

    VálaszTörlés
  2. Milyen szép lila színe van a körömlakknak!

    VálaszTörlés
  3. De kár hogy én sosem futok össze Lora cuccokkal pedig néha betérek az eurós boltba :(

    VálaszTörlés
  4. A lakkok nagyon jók, 1 rétegben is erősek és nekem minőségileg ugyanolyanok, mint a drogériás termékek. Vannak szemhéjfestékeim, rúzsaim és alapozóm is, minddel nagyon elégedett vagyok. Korrektort még nem próbáltam, úgyhogy arra kíváncsi vagyok.:)

    VálaszTörlés