2011. június 23., csütörtök

Sigma F80 Kabuki ecset

A Beauty Affilate program keretein belül volt lehetőségem megkapni ezt az ecsetet. Semmi más dolgom nem volt csak be kellett regisztrálni, és elérni a 100 követőt. Az ecset körülbelül 2 és fél hét alatt érkezett meg hozzám ami viszonylag sok idő, mert az első ecset az E25 már itt volt 3-4 nap alatt. Gondosan becsomagolva, egy fehér papír  dobozkában lapult ez a szépség. Épp az érettségi bizonyítványomért mentem, már nem bírtam kivárni míg hazaérek gyorsan kibontottam az autóban. Szépen becsomagolva egy organza zacskóban volt. Nekem tetszik ez a megoldás, hasznosságát tekintve annak lehet jó akinek nincs ecsettartója, így visszateheti az ecsetet a kis tokba. Én megtartottam, de használni nem valószínű hogy fogom.


A hivatalos termék kép nagyon jól tükrözi, hogy milyen valójában az ecset. Szépen kidolgozott, minőségi darabról van szó. Össze sem tudnám hasonlítani az E25-össel.




Hipertömött, nagyon puha az ecset feje. Talán emiatt egy kicsit nehezebb megfürdetni, mert rengetegszer ki kell mosni ahhoz hogy ne legyen habos. Olvastam pár helyen hogy nagyon büdös, az enyém hála az égnek nem olyan, mosás után pedig teljesen átvette a babasampon illatát. Azt is olvastam hogy hullajtja a szőrét, nos ezt sem tapasztaltam, kétszer volt már fürdetve de eddig egyetlen egy szál sem esett ki belőle.


Amire én használom: krémes, folyékony és habos állagú alapozó felvitelére. Kicsi ütögető mozdulatokkal, szépen egy könnyen bele lehet dolgozni az arcbőrünkbe. Krémes pirosítót is el lehet vele szépen dolgozni bár én erre inkább a kisebb fejű F82-est vagy esetlen még az F84-est tudnám jobban elképzelni. Kipróbáltam már bronzosítóval is, szépen tudtam vele használni azt is.


És végül következzenek a saját képek:












(bocsánat egy kicsit alapozós a képeken, de már nem tudtam várni a képekkel :) )


Még 2 napig jelentkezhettek a játékra itt: http://themakeupwomen.blogspot.com/2011/05/3-nyeremenyjatek.html ahol megnyerhetitek ezt az ecsetet.

2 megjegyzés:

  1. Nekem is megvan ez az ecset. Ugyanilyen szép csomagolásban kaptam.:) Szintén alapozóhoz használom, de bronzosítóhoz és pirosítóhoz is tökéletes. Nagyon imádom, olyan puha.:)

    VálaszTörlés
  2. Én is nagyon szeretem, sokat használom mióta megvan :)

    VálaszTörlés