2011. június 15., szerda

Visszatérés

Sajnos az utóbbi két hétben az érettségi (és egyéb okok) miatt nem volt időm írni, pedig nagyon hiányzott a blog írás és a többi blog nézegetése is. Ami történt: nyertem Evil-She-Devil nyereményjátékán aminek nagyon örülök :) Ha minden jól megy nemsokára írok nektek egy bejegyzést róla :) Nagyon kedvezményes áron vettem Katie-nél egy Essence Sun Club és egy You Rock szemhéjpúder palettát és egy Elf primert. Amit nagyon várok az az Elf primer, hallottam már róla jót és rosszat egyaránt. Meglátjuk milyen lesz :)




Az érettségi ajándékkal pedig úgy állok hogy végül egy másik notit kapok ami szerintem szebb és jobb:






És végül holnap jön egy poszt a Cosmopolitan-ben található bikiniről, a Glamour-hoz kapott napszemüvegről (ha kikerül addig a standokra) és egy biokozmetikumról.


Remélem mindenkinek aki érettségizett jól sikerült, hála az égnek én meg vagyok az eredménnyel elégedve :)

4 megjegyzés:

  1. Szuper a laptop :) kíváncsi vagyok a cosmos bikinire mert én is nagyon szemezek vele :) Gratula az érettségire :) ÉS amiket Katie-nél vásároltál termékek is tök szupik :) olvastam épp nemrég, hogy milyen véres vita kerekedett Katie-nél a cucokért :) kész :D

    VálaszTörlés
  2. Én is kíváncsi vagyok rá, a páromtól kapom holnap :) Hát igen SusieSonic harapós kedvében volt és én voltam akit megcsócsált :D Az érettségiset pedig köszi :) Mondtam már hogy csini a blogképed? :P :)

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Nagyon szép palettákat sikerült szerezned! Gyors és ügyes voltál! Majd írj róla ha megérkeznek! Gratula az érettségihez!

    VálaszTörlés