2011. augusztus 23., kedd

Oriflame szemhéjárnyaló

Sziasztok!


Ma egy Oriflame terméket fogok tesztelni, mondhatni az Avon MÉLTÓ vetélytársát. Szeretem mindkét céget, nem tudnék választani ezért időnként rendelek innen is onnan is :)


Amit ígér:


Krémes állagú szemhéjárnyaló, amely metálos csillogást és intenziv gyöngyházfényű hatást eredményez. Kókuszolajat tartalmaz, ezáltal könnyen elsatirozható. Szemhéjtushoz hasonlóan használd a szempilla vonalában.A napbarnított arcban csodásan kiemeli szemeid szépségét.
Az eredeti neve metálos szemhéjárnyaló. A katalógusban látott kép nagyon megtetszett, nem gondolkoztam sokat gyorsan megrendeltem. Az ára 899 Ft volt. 
Az első benyomás nagyon vegyes volt vele kacsolatban, a fekete amit próbáltam az sokkal pigmentáltabb volt, de azért erre sem lehet panaszkodni. Tetszik a csomagolása, bár a fekete minta szép lassan el fogtűnni róla, már elkezdett kopni sajnos.
És végül a minták:
Erősen fog, de a maximális eredmény érdekében érdemes többször áthúzni. Kösszen el lehet maszatolni, így tökéletes lesz színes alapnak is. Összességében és olyan 5/4-et adnék neki, de csak mert láttam a fekete vetélytársát és az jobban pigmentált volt. Ha tetszik nektek az a termék siessetek, mert limitált :)

3 megjegyzés:

  1. Tündérbögyörő:-) MEgnyerted nálam a körömlakkokat, ha lesz időd, dobjál már egy üzit. Vagy néz be hozzám és utána dobjál egy üzit:-D

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm hogy szóltál nagyön Tündér vagy :)

    VálaszTörlés
  3. Ja és írtam mailt, remélem megkaptad :)

    VálaszTörlés