2012. január 4., szerda

Újra Ricinusolaj kúra

Már találkozhattatok itt a blogon egy Ricinusolajos bejegyzéssel, ott leírtan hogy mire is lehet használni. Aki esetleg nem olvasta és érdekli itt a link :). Akkor szépnek és jónak is tűnt, hogy minden nap kenegetem vele a szempillámat, de egyszer meguntam és nem folytattam tovább. Talán a legnagyobb oka az volt hogy nem láttam lényeges változást. Vagy csak nem voltam eléggé kitartó. Így felkerekedtem és elmentem a gyógyszertárba ahol vettem egy 30 ml-s kiszerelést. Tegnap kezdtem el a kúrát, a célkitűzés az hogy használom minden nap egy hónapon át, aztán meglátjuk mi lesz. Sajnos ma nem tudtam a pilláimat lefényképezni, hogy lássuk majd a különbséget mert este volt mire hazaértem, de holnap természetes fénynél lefényképezem és felteszem. Minden héten ugyanazon a napon készítek majd egy képet, így ha változik valami (és remélem fog) látni fogjuk. 30  ml-t vettem 170 Ft-ért, ami még akkor sem egy nagy összeg ha semmi nem történik :). 


A képek:


 Kifestve

Festék nélkül

Ha nincsenek kifestve a pilláim olyanok mintha nem is lennének.

Minden héten csütörtökön jön kép kifestve és festetlenül, meglátjuk mi lesz belőle :)


Volt olyan hogy elkezdtétek használni a ricinusolajat, de abbahagytátok idő előtt?

2 megjegyzés: