2011. március 26., szombat

Dezodorok, amiket szeretek és ajánlok

Sok deo-t kipróbáltam már, de leginkább ezeket szeretem használni. Nem vagyok az az izzadékony fajta, így lényegében szinte mindegy melyiket használom. Leginkább az illata miatt vettem meg őket. Mindegyiket kimondottan szeretem, de a kedvenc a Dm-es Balea Young. Kifejezetten fiataloknak készült, megkapó gyümölcsös illattal.




Garnier Mineral Extracare spray(borotvált vagy epilált bőrre): Ha épp epillálok biztosan ezt használom, mert nagyon gyengéd és egyáltalán nem csíp. 48 órás védelmet nyújt, ami teljes egészében igaz, még egyszer sem izzadtam meg mikor ezt használtam. Az ára olyan 700 ft körül mozog, de mindíg ki lehet fogni akciósan.


Garnier Mineral ActionControl roll-on: Leginkább ezt a fajtát akkor használom, ha futni megyek, vagy ha tudom hogy van rá esély hogy megizzadok. Nagyon kellemes az illata és ez is hat 48 óráig. Szerintem ezek a dezodorok kimondottan jó minőségüek, úgyhogy teljesen megérik az árukat. Az ára ennek is olyan 600-700 Ft körül van.

Balea Young deospray: A kiskedvenc. Teljesen elvarázsolt az illatával (rózsa és barack), annyira kellemes. Szeretem a Balea deokat, mert hihetetlenül olcsók de mégis jók. És a doboza is kifejezetten szép szerintem. Az ára 299 Ft a Dm-ben.

Rexona Crystal Clear Aqua izzadásgátló dezodor: Mérsékli a fehér foltok kialakulását még a fekete ruhákon is. 24 órás védelem – a speciálisan kifejlesztett formula összhangban működik a testeddel. A termék stick és roll-on kiszerelésben is kapható. Ez mind szép és jó,de az én véleményem, hogy ez is hagy foltot a fekete ruhán. Igaz nem olyat mint egy rendes deo, de akkor is hagy. A védelemmel egyetértek, szeretem használni, de nem fekete ruhához. Az ára 700-800 Ft körül mozog.


Rexona Women Sexi: Ezt is kimondottan szeretem a fantasztikus illata miatt. Alkalmakkor mindíg ezt fújom magamra. Védelemben sem utolsó, szerintem ez bírja a legtovább és végig érezhető az isteni illata. Ez már a 3. ilyen dezodorom, de biztosan érkezik a 4. is. Az ára 700 Ft körül van.

2 megjegyzés:

  1. A baleás dezodorokat én is nagyon kedvelem, tényleg olcsók és jók is :)

    VálaszTörlés
  2. És annyira jó illatúak szoktak lenni. Elég sokat elhasználtam már belőlük :)

    VálaszTörlés