2011. március 24., csütörtök

Lancome termékcsalád

Próbálok majd mindent újra írni, hogy ne legyen akkora a veszteség. Lehet kicsit rövidebb lesz, és kimarad 1-2 dolog, de nézzétek el mert van mit bepótolni :)




4 terméket fogok most Nektek bemutatni egyszerre, mindegyiket nagyon szeretem és elégedett is vagyok velük, de az áruk miatt nem vásárolnám meg őket újra. Nem épp pénztárcabarát az áruk.




Lancome bőrradír: Az állaga zselészerű, apró mikrogyöngyökkel és szemcsékkel. Az illata nagyon kellemes és hűsítő érzést hagy a radírozás után. Szeretem, de ezt egy olcsóbb arcradírtól is megkapom. 100 ml-t kapunk belőle kb. 9000 Ft-ért.




Lancome arctisztító tej: Nagyon ötletes és szép az üvege, nekem kimondottan tetszik hogy nyomós. Finom illatú és nem kelt olajos ragacsos érzést a bőrön. Nagyon jól eltávoltítja a sminket, nem kell vele dörzsölni a bőrt. 200 ml-t kapunk 7000 Ft-ért




Lancome testápoló: A 4 termék közül a kedvencem. Nagyon gyorsan felszívódik és olyan selymessé válik tőle a bőr, hogy mióta megvan csakis ezt az egy fajtát használom. Nem kell belőle sok, így elég sokáig elég. Az illata nagyon kellemes és sokáig érezhető marad a bőrön. Ha újra választanom kellene a 4 termék közül biztosan ezt venném meg kétszer. Száraz és extra száraz bőrre ajánlott. 200 ml-t kapunk kb. 10000 Ft-ért.




És végül de nem utolsó sorban következik a krém dezodor. Nos télen nem sokat használtam, szerintem inkább nyáron lenne érdemesebb használni. De azt a keveset amennyit elhasználtam nem bántam meg, mert egész napos friss érzést biztosított, egyáltalán nem izzadtam tőle. Bár egyébként sem vagyok izzadékony úgyhogy igazából nem tudok róla semmi különlegeset elmondani. 50 ml-t kapunk közel 6000 Ft-ért.


Ti adnátok ennyi pénzt ezekért a termékekért?

1 megjegyzés: