2011. március 28., hétfő

Tag 20+3 :)

Szeretem az efféle bejegyzéseket, mert segít hogy jobban megismerjük egymást :)

                              (mert annyira édes) 


1. Kedvenc színed?

Fekete, szürke, lila, bézs, piros és a bordó

2. Szoktál inni energiaitalt?

Sokat, nagyon imádom ♥

3. Szereted a gyümölcsleveket?

Igen, főleg a meggylevet.

4. Szeretsz úszni?

Nagyon, főleg nyáron rettenetesen felfrissít. 

5. Villával eszed a sült krumplit?

Étteremben igen, itthon, mekiben nem.

6. Mi a kedvenc hidratálód?

Nivea, Nivea, Nivea :)

7. Szeretnél a jövőben férjhez menni?

Igen. És hamarosan fogok is :)

8. Könnyen fel tudnak idegesíteni?

Nem, higgadt nyugodt embernek tartom magam.

9. Érdekel a szellemvadászat?

Szerintem nem léteznek szellemek, legalábbis én még nem tapasztaltam meg a létezésüket.

10. Van valami fóbiád?

Nem szeretem a magasságot , a tömegnyomort.
 
11. Rágod a körmeidet?

Ritkán. De mostanában igyekszem vigyázni a körmeimre.

12. Volt már halál közeli élményed?

Nem emlékszem ilyesmikre úgyhogy valószínüleg nem.
 
13. Kávézol?

Nagyon nagyon ritkán.

14. Hobbid?

Sminkelés, basszusgitározás, vizipipázás, drogériák meglátogatása lehetőleg hetente többször is :)

15. Mi az, ami nélkül nem tudnál élni?

Család, Vőlegényem, Kisfiam és a barátok (no meg ecsetkészlet) :)
 
16. Kedvenc étel?

Kínai minden mennyiségben (igaz Manó?) ♥
 
17. Kedvenc ital?

Energiaital, ásványvíz, szörpi :)
 
18. Kedvenc csoki?

Fehér csoki és az epres milka ♥
 
19. Kedvenc állat?


Nyusziii ♥

20. Kedvenc cípő márka?

Sok van, igazából nem a márkát nézem hanem a cipő kényelmességét és szépségét.

21. Mit gondolsz a YouTube-os tinik által készített csatornákról?

Attól függ, némelyiket nagyon szeretem nézni, másokat kevésbé. Szeretem a szép, igényes videókat.
 
22. Mióta sminkelsz?

Kb 1,5 éve.

23. Miért kezdtél el sminkelni?

Mindig is érdekelt a téma, igazság szerint nőiesedni akartam és kiemelni az előnyös tulajdonságaimaz (szem) a sminkkel :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése