2011. március 25., péntek

Legutóbbi Rossmann- Müller látogatás

Mint ahogy említettem, próbálom az érdemesebb-érdekesebb dolgokat átmenteni ide, így gondoltam legutóbbi zsákmányolós posztomat megosztom újra Veletek.




A városban volt dolgom, és gondoltam szétnézek itt-ott, hátha találok valami olyan dolgot ami megtetszik és a kosaramba landol. Ez a két Miss Sporty termék tetszett meg és végül ők jöttek velem haza :) A szemhéjpúder négyest a Rossmann-ban vettem 549 Ft-ért, ami szerintem jó ár, és kaptam hozzá egy pici charm-ot (amit azóta el is hagytam :D). A rúzst a Müller-ben találtam kifejezetten jó áron, 395 Ft-ért. Szerintem ennyit bőven megér. Külön öröm hogy ezekkel a termékekkel felvehetem a Miss Sporty-t a szeretett termékek közé.


És a tesztek:




A szemhéjpúder elég pigmentált, bár azért hagy kivetnivalót maga után. A rúzzsal meg vagyok elégedve, de ez nem is csoda mert mielőtt megvettem kipróbáltam a teszterét.


Összességében meg vagyok elégedve, biztosan újravásárolnám.

Ti hogy álltok a Miss Sporty termékekkel? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése