2011. július 11., hétfő

Miss Rose tesztek 3.

Végül de nem utolsó sorban 2 darab terméket szeretnék Nektek bemutatni, a szempillaspirált és a szemhéjtust. Azért írok csak 1 bejegyzést kettőjükről, mert róluk nem tudok annyit írni mint az arcra használtakról.


Kezdeném a tussal, ami nagyon tetszett. Tetszett a csomagolása, ami sajnos nem bizonyult tartósnak, ahogy betettem a neszeszerembe (és 3-4 napig állandóan felforgattam a neszit) megkopott rajta a minta, ezért egy nedves törlőkendővel letöröltem róla az egészet. Mára csak egy sima fekete tubusban van, de ez a minőségén nem ront. Nagyon erős fekete színe van és hipertartós. Alig lehet leszedni, még lemosóval is meg kell vele küzdeni. Itt megemlíteném gyorsan, hogy párom anyukája tanácsolta, próbáljam meg Dove krémmel, és alig hittem a szememnek. Szinte egy húzással lejött a festék a szememről, úgyhogy ajánlom Nektek próbáljátok ki. A tus ecsetéről elfelejtettem képet készíteni, de nem az ecsetes fajta, hanem a kemény fejű. Sokkal egyszerűbb vele dolgozni, legalábbis nekem jobban bejön :) Készítettem pár swatch-ot döntsétek el Ti mennyire jó :) Én mindenképp 5/5-öt adok neki, a csomagolás ellenére is.








Az utolsó tesztalany pedig a szempillaspirál, vele még nem sikerült teljesen megbarátkozni. Nehezen szárad, és nem választja szét megfelelően a pillákat, legalábbis az enyémeket nem. Viszont ha előtte egy másik spirált használok (jelen esetben Avon 24k Gold szempillaspirál) akkor azt nagyon fel tudja dobni, és valahogy gyorsabban is megszárad rajta. Nagyon erős fekete színe van, csak nehéz keveset felvinni belőle. Mondjuk én ha felviszek egy réteg spirált mindig átfésülöm egy spirálkefével. Ha így csinálom ez is jobban teljesít, de mégis inkább második rétegnek fogom használni. Lentebb láthattok majd a keféjéről képet. Sajnos csak 5/3-at tudok neki adni, pedig nagy reményt fűztem hozzá.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése