2011. július 14., csütörtök

Whoom Boom tuspaletta

Nemrégen sikerült beszereznem ezt a tuspalettát Timike Blog Sale-én, aminek nagyon örültem, hiszen szokásukhoz méltóan a polcok már le voltak fosztva Nyíregyházán. Olvastam róla hideget-meleget és nekem is hasonlóak az érzéseim.


A csomagolása tetszik, színes és fiatalos, mint amilyen az egész kollekció. Mágneses zárral látták el a kis papírdobozkát ami jól záródik és az enyém nem lötyög. 4 különböző (véleményem szerint jól összeválogatott) szín van benne és egy ferde ecset (ami az enyémben nem volt, de nem is hiányolom belőle).


Mint láthatjátok nem sok hiányzik belőle szerintem teljesen megérte azt a 300 Ft-ot amit fizettem érte. Nade kanyarodjunk vissza a tesztelésre. A színek nem annyira pigmentáltak, ha erősebb színt szeretnénk elérni többször át kell húzni a szemünket a tussal. Igazság szerint a fehér árnyalatot nem tudom hová tenni, mindennek jó csak tusnak nem szerintem. Inkább használható krémes alapnak, mint tusnak. A többi szín tetszik, a legkedvencebb a zöld, tele van pici arany csillámdarabokkal. A kék hasonlít a folyékony tus színéhez, csak nem annyira intenzív. A szürke is tetszik, de nem lett a kedvencem. Összességében egy elég jó paletta, de nem tartom kihagyhatatlannak. Én 5/3 pontot adok neki a nem erős pigmentáltság és a fehér szín tusként való használhatatlansága miatt.


A szín eléréséhez 2-szer mártottam bele az ecsetet.

4 megjegyzés:

  1. én se használom.. kipróbáltam a zöldet, de kb 1óra múlva semmi nem volt a szememen. Aztán kipróbáltam zöld ceruzán. a tus nélkül sokkal szebb volt .:/ viszont alapnak elhasználgatom a világos színt.

    VálaszTörlés
  2. Én úgy használom hogy tusvonalat húzok és pigmenttel fixálom. Így teljesen jól működik, magában sehogy :)

    VálaszTörlés
  3. Igen sajnos nem a legjobban sikerült termékük. Én is leginkább alapnak használom mostmár az összes színt :)

    VálaszTörlés