2011. július 5., kedd

Nagy Haul

Tegnap Vácon jártam, és persze nem jöttem haza üres kézzel :) Most gyorsan felrakok pár képet a termékekről, írjátok meg mi érdekelne titeket a legjobban és este elkészítem a teszteket!






Gyorsan míg emlékszem leírom az árakat:


-Miss Rose alapozó: 500 Ft
-Miss Rose pirosítókrém: 500 Ft
-Miss Rose szempillaspirál: 500 Ft
-Miss Rose szemhéjtus: 500 Ft
-Guavás Labello: 380 Ft
-Rose Nail körömlakk: 300 Ft
-She rúzs: 200 Ft
-She szájfény: 200 Ft
-She ajakápoló: 200 Ft
-She jumbo ceruza: 200 Ft
-Essence körömlakk száradást gyorsító csepp: kb. 650 Ft
-Synergen arctisztító kendő: 150 Ft

5 megjegyzés:

  1. Miss Rose termékeke érdekelnek:)

    VálaszTörlés
  2. Miss Rose alapozó és pirosító valamint Rose Nail körömlakk! :)

    VálaszTörlés
  3. jajjdejó:) engem a száraádst gyorsító cseppek, meg a körömlakk:)

    VálaszTörlés
  4. én mindig Vácon veszem a Miss Rose cuccokat :P te melyik üzletben találtad őket? (:

    VálaszTörlés