2011. július 18., hétfő

Rossmann-dm minihaul

Ma benéztem a Rossmann-ba és a Dm-be és természetesen nem jöttem ki üres kézzel :)






Első utam a Dm-be vezetett, ahol vásároltam 2 dezodort 2 tusfürdőt és egy körömlakklemosót a párom anyukájának, és annyira megtetszett a képen látható dezodor külseje és illata hogy magamnak is vettem egyet :)
Másodjára a Rossmann-ba néztem be és ott megláttam ezt a szép Rimmel szemhéjpúdert és csak 369 Ft volt ráírva így gondoltam annyit megér. A kasszánál meglepetés ért mert csak 199 Ft volt, sajnos ez volt az utolsó teljesen érintetlen darab. Vettem még a kisfiamnak egy verdás tollat ott, de azt nem engedte lefényképezni.
Végül végre meg tudtam venni ezt a kis Bioderma csodát, eddig bárhol kerestem nem volt. Csupa jót olvastam róla, ha beválik veszek még hiszen most csak 500 Ft. Hamarosan természetesen kaptok róla tesztet :)


Holnap lejár a nyereményjáték, aki még szeretne el ne felejtsen rá jelentkezni :)

1 megjegyzés: